mandag den 27. juli 2009

Fremskridt, i smaa doser

Jeg var rigtigt, at mine ord, og gjorde arbejdet religiøst hele dagen. Stadig ikke arbejde blev udført på badeværelset. D * mn! Jeg håber på at afhjælpe dette med et par ferie dage senere i denne uge. (Kryds fingre, at jeg kan tage dem ud.)

Jeg har få værftet mowed (og det ser ganske rart, thankuverymuch) og alle de sorterede aflejringskegler gik til dump. Før jeg fik beskidte i gården, jeg mad til critters (vi homecook, bruger meget lidt kommercielle fødevarer, som efter sidste års forgiftningscentralerne skræmme, Jeg er glad for), vasket Pearl, og gjorde nogle vaskeri.

Moderen fik en stald malet! Hun havde planlagt at krat ned huset i går - efter maleri skuret - men det var ikke at være. Da hun kom tæt på at afslutte en stald, en nabo kom forbi. Så, da hun var faerdigbehandling skuret og forbereder sig på at krat huset, en af hendes venner kom med.

Hun gjorde det, mens jeg forsøger at drage omsorg for alle de critters. Noget måtte jeg holde op med at gøre, fordi hun ønskede at se på mine kufferter. (Planning for deres verserende tur.) En kuffert var let - det liv i mit skab. De andre, ikke så meget. Det var nedenunder. I lageret. Eller andet sted.

Efter nogle anstrengelser, jeg fandt den. Hun besluttede hun havde bagage omtrent samme størrelse og vil bruge det. Jeg håber, at hun har ret. Hun sagde, at en af hendes tasker "er blot en lille smule større " end mit lille taske. Og det lille pose er den maksimale størrelse for en carry-on. Det betyder, hun havde brug for at kontrollere det, hvis det er i virkeligheden større. Hun mente ikke, hun havde brug for at kontrollere det. Oh well. Jeg håber, at hun har ret.

Med kaste malet, betyder det, at jeg endelig kan sætte trim på det. Så antager jeg få fridage, at jeg bad om, vil jeg være trimning ud skuret og arbejde på mit badeværelse.

Nu, hvis jeg bare kunne få hende til at male dem, d * mn køkken frysere ...