mandag den 31. august 2009

Graesset er altid Groennere

Sikreste måde at vide, om jeg har ramt lotteriet: Hvert stykke værftet vedligeholdelsesudstyr jeg selv vil sidde curbside for at træffe som jeg aldrig vil røre ved det igen. Hvis du kender mig i den virkelige verden, eller selv om du har læst den blog i et stykke tid, du ved, hvordan jeg væmmes, hader og foragter værftet arbejde.

Jeg kommer fra det ærligt. Da jeg var barn, min bedstefar (Young Tom) vil altid sige, at du skal kun gøre én ting med et værft - blacktop det og park på det. Teknisk set er det er to ting, men du får den idé. De ældre, jeg får, jo mere forstand, at gamle mand gør.

I en af de byer, hvor jeg brugte til at arbejde tilbage i min avis dage, en af de lokale begravelse hjemme direktører ville sprøjtemaling græsset ud foran grønne hvert fald så det ville blive ved med at være, indtil foråret. Dette tænkte sket for mig i weekenden, efter at jeg gerne færdige klipning og tænkte hvordan Fab det ville være at kunne shellak værftet, da det er alt klippe og klippede nu. Sikke en fantastisk produkt, som ville være!

Jeg tror, at man ikke var for langt fra mig, da jeg så dette indlæg af vores venner over på Charles & Hudson. Og hvad er sjovere stadig er, at moderen havde endda quipped til mig: "Der er altid Astroturf," når jeg foreslog shellak! Og mens dette ikke at sig selv, den slags er - kun på steroider.

Jeg kan ikke se mig beskydning i tusindvis af dollars for at erstatte fake græs, der kun går til sidst et par år. Og især ikke ting, der kræver tre inches af underlayment! Nej, ikke mere grave efter sidste år, thankuverymuch.

I guess I'll bare holde gritting mine tænder og stok med min ugentlige klipning eventyr. Medmindre jeg kunne hit Mega Millions eller Powerball. De er begge over $ 100M denne uge. At stjæle en linje fra Judy Tenuta: \ "Det kunne ske. \"