onsdag den 24. december 2008

så travlt ...



Her er nogle søde tilfældige billeder af Maddox fra de seneste uger.


Stadig en blanky baby! Han nu også elsker dukken, at vi fik ham for hans 1. fødselsdag. Jeg kom hjem fra arbejde i går aftes omkring midnat og gik i at give ham et kys, og han blev alle snuggled i "Damp". Jep, han har navngivet baby Damp. Hvor kan børnene komme med det her?

Her er nogle billeder af Maddox i hans PJ's en morgen, når vi lounged ca. Han stadig elsker at sige ost!

jeg også troede, at jeg bør tage et billede af Cooper da jeg ikke har for et stykke tid, og han bliver forsømt lidt mere nu med Maddox ca. Er ikke ham, søde?

Nå, jeg gik i Breast Cancer 3-dages denne forløbne weekend, og jeg arbejder på at sætte denne post sammen, så opholdet tuned ...


Ingen kommentarer: