torsdag den 29. januar 2009

Say Hello ...

Jeg var ikke til at v? r? det ud, fordi Jeg er en smule forlegen, og jeg er egentlig ikke opfordre nogen til at g?men .... Hvis du er en London College of Fashion studerende og ?er at sige �Hiiii 'eller' Du ' re en s?n taber 'til mig, jeg chatter med dr Agn� s Rocamora p?CF om Wednesday.�Jeg ved ikke, hvad en l? ?er at tale med mig om, og jeg er ikke sikker p?hvad jeg kunne muligvis sige, at en l? uden at lyde som I'm afhj?ende.

Under alle omst?igheder, jeg er lidt bange for at se, da dette er en af de f?e tale-type ting, som jeg har gjort foran en skole i London.�Mindst i andre lande, jeg kan smide folk ud med den engelske accent og h? p?et bedste ...

Det er ?nt for offentligheden, s?vis du er omkring dette omr? efter Oxford Circus walkabout ... derefter falde i som en fugl ... eller e-mail Rachel nedenfor for at RSVP ...

A Series of Samtaler om Fashion og internettet
organiseret ved London College of Fashion Research Hubs


onsdag 21. januar 2009, 5:30, Rootstein Hopkins West Space
dr Agn� s Rocamora (London College of Fashion) i samtale med Susie Bubble fra mode blog Style Bubble.

Fashion blogs er dukket op som centrale akt? i inden for mode. Blandt dem er Susie Bubble's meget popul? og revered Style Bubble. I denne samtale med Agn� s Rocamora, Susie Bubble skal dr? hendes blog, samt mode-blogs og mode i almindelighed.

Onsdag 11 februar 2009, 5:30, Rootstein Hopkins East Space
Dr. Julia Gaimster (London College of Fashion) i samtale med Iris Ophelia, Second Life mode korrespondent.

onsdag 4. marts 2009, 5:30, Rootstein Hopkins East Space
Oplev Fashion p?nternettet: Co-Design og online oplevelse. En samtale med Sue Jenkyn-Jones, Frances Ross og Dr. Julia Wolny (London College of Fashion).

Kontakt venligst r.jillions @ fashion.arts.ac.uk til RSVP eller for yderligere information.
London College of Fashion, 20 John Princes Street, London, W1G 0BJ

Ingen kommentarer: