torsdag den 10. september 2009

Koeb dette organ!

>> Under henvisning til mit Ord Ord Ord post, i dag er en af de dage, hvor det korte n 'sødt. Jeg lover jeg har ikke slået mute. Just a bit dump that's all. I'm no Look / Grazia magasin, når det kommer til at være informativ - datoerne for, når tingene dråbe i butik, telefonnumre, e-mails og alle den slags Gule Sider praktiske oplysninger, at jeg nemt glemmer at notere ned. Hvor en køber ting? Hvor meget? Hvad størrelsessortering gerne? Igen I'm stumped.

Jeg skrev om strømpebukser ekstraordinære etiket Bebaroque filialer ud i organer et stykke tid tilbage til deres stærkt embellished bronze A / W 09 kollektion. Deres eget site er begyndt at lagerføre et stroemper men det er lingeri site Boudiche, der er begyndt at sælge disse organer på de lidt av - pris på £ 100 - £ 165 (I'll tilgive dem selv for et beløb på værk er gået i bods ).... Den se-gennem broderede en vil blive winging vej over til mig ...