tirsdag den 31. marts 2009

Familien, hvile og perspektiv

Jeg må indrømme, at med den tid, min weekend off kom, var jeg ser frem til den tid så meget som jeg var til at se min familie. Ministeriet i min indstilling er temmelig vedholdende, og det er svært at få tid nok til at blive opdateret. Specielt er væk fra hjemmet. Nu, efter to nætter i hjemmet, er jeg stadig træt, men følelsen stærkere.
Det er cool at være sammen med min mand og børn - selv om jeg slags glemmer at have tid, hvor jeg kan arbejde uforstyrret. Jeg vidste, at det var en trade-off. Jeg ville vælge min familie selv.
Oddly nok, mit syn på livet har ikke ændret sig meget for at blive hjemme. Jeg tror, det er godt, fordi det betyder, at jeg var fast nok i Grahamstown at begynde at se tingene klart. Med andre ord, jeg kan have tillid til de beslutninger, jeg laver - jeg er ikke under pres fra ukendte eller vanskelige omstændigheder. Der var tidspunkter i de tidlige dage, da jeg var at ændre min mening om tingene ved timen. Jeg vidste, at jeg ikke kunne stole mig! Ikke at det gør de beslutninger, jeg har brug for at gøre noget lettere!
Jeg er så glad for, at vi alle er på vej ned til Grahamstown sammen på mandag. Jeg er ikke sikker på, hvis jeg kunne lade dem så snart! Familien vil vende tilbage til Jhb lige før påske.

Ingen kommentarer: