fredag den 23. oktober 2009

Fra Virginia Beach

Jeg arbejdede på min præsentation, som jeg i Beach Coffee House i VA Beach. Jeg elsker kaffe huse - det var en god en. I morgen vil jeg præsentere på Old Dominion University i Norfolk Va Det er en national konference for Foreningen for Vurdering i Rådgivning og uddannelse (AACE), som er en organisation af rådgivere, undervisere og andre fagfolk, der rykker rådgivning erhverv ved at udvise lederskab, uddannelse og forskning i oprettelse, udvikling, produktion og anvendelse af evaluering og diagnostiske teknikker. Det er et privilegium at overvære AACE. Jeg talte på deres nationale konference sidste år i San Antonio TX og de inviterede mig tilbage til deres 2009-konferencen. En anden god ting der lige er sket. David Olson har jeg noteret på sin hjemmeside sammen med andre forskere - nu er jeg, sammen med de øvrige - at se det gå til https: / / www.prepare-enrich.com/ - klik \ "forskning \" da \ " forskning artikler \ "da \" Forskning med etniske og kulturelle grupper \ "og du vil se mit navn ved siden af David Olson's. Olson fulgte min undersøgelse ved at analysere de data, jeg brugte i min afhandling og fundet lignende resultater. For nogen tid siden udgav han det i sit nyhedsbrev, og nu er det på sin hjemmeside. Bare i tilfælde af, du ikke kender, David Olson er en guru - en førende forsker inden for ægteskab og familie vurdering og behandling. Jeg er så overrasket, fordi Gud gjorde det igen for dette ol'Boone County dreng. Gud er så god til mig, og jeg elsker ham af hele mit hjerte. Jeg ved, han er den, der åbner disse døre. Ok, kom til at gå til at pre-konference møder. I aften vil jeg lægge sidste hånd på min præsentation. Kim og pigerne mailede familien billeder og jeg lægger dem i min ppt, så jeg kan vise alle billeder af min familie.