onsdag den 20. januar 2010

FALL RETURNS til Chicago


En grøn og hvid tulipan - Spring Green og Cape Cod, en smuk orange



Elsker appelsiner og gule --
At 's Orange Emperor til venstre og Sweetheart til højre
Også den tidligere jo bedre.


En rød og gul Crown Imperial. Disse er så majestætisk



108 Narcissus og påskeliljer
Alle petite og alle tidlige

I dag var en usædvanlig efteråret dagen efter den koldeste 3 uger i oktober i 82 år. Sixty Seven vidunderlig, varm grader! Jeg besøgte haven centrum søndag og tog nogle dejlige tulipaner og påskeliljer for mit nye haven seng. Selv om over hundrede glødepærer synes meget de dækker et lille område.

Havde en sjælden fridag, så jeg brugte tiden til at få alle de løg plantes og vandes. I morgen lover en varm dag, og jeg planlægger at få det bedste ud af det.

Kan ikke vente til foråret for at se de nyeste tilføjelser til min have. Hvordan de får en grøn og hvid tulipan?!