fredag den 19. februar 2010

Bekraeftelser

John Rogers, på Kung Fu Monkey, omvalg en ældre, men rettidig kolonne, der behandler spørgsmålet: \ "Vent, Arent du bange? \"
Hans svar?

Errr, no. Og hvis du er, du helt ærligt burde være en lille satans flov.

I dagene efter den seneste mislykkedes angreb, er samtidig den sædvanlige frygt-Mongers fortæller os alt dette er Obamas skyld, og idioter på CNN var krævende at vide, hvorfor han ikke gik på tv, at meget om natten for at holde vores hænder, hånd os vores blankies, og guf os i, er det forfriskende at finde en anden, hvis holdning er \ "Hey, mand helvede op, allerede! \" Min favorit passage:
Måske er det bare, jeg kastede mine øjne tilbage på det sidste århundrede ...

FDR: Åh, jeg er ked af, var at udslette hele vores Stillehavet flåde formodes at skræmme os? Vi har intet at frygte andet end frygten selv, og lige nu er vi kommer til at sparke din røv med helt nye destroyere nittet af servitricer. Hvordan er det kommer til at føle?

Churchill: Ja, du holder bombningen os. Vi vil være i pubben, flipper du ud. I'm slapping Rolls-Royce motorer i uafprøvede flyvende kister til at slå dig ud af luften, og så sender jeg vred Welshmen at brænde dit land fra Rhinen til den polske grænse.

USA. NU: bange! Åh Gud, Brown Bad folk kunne slå ethvert øjeblik! De kunne strejke ... NU! AHHHH. Okay, hvad så med .. NU! AAGAGAHAHAHHAG! Quick, gøre, hvad vi fortæller dig, og mener, hvad vi fortæller dig, eller du vil blive dræbt af mørke folk! Satte AT Sippy CUP!

... og jeg er bare lidt træt af at være på den forkerte side af denne historiske bue.

Damn straight.

Hvilket fører os til vores inspirerende bog anbefaling. Jeg har lige afsluttet en af mine julegaver, en bog af Ben Thompson ret Badass. Undertitlen \ "En ubønhørlige angreb fra den hårdeste Warlords, vikinger, Samurai, Pirates, Gunfighters, og militære ledere der nogensinde har levet. \", Skrevet i en overstadig, hysterisk morsom stil, Badass detaljer karrieren for nogle af historiens største røv-kickers, både kendte (som Djengis Khan), og nogle mere obskure (som \ "Mad Jack \" Churchill, British Commando, der gik i kamp mod nazisterne med en langbue, et pilekogger fuld af pile, og en ærlig over for Gud broadsword spændt på tværs af ryggen).

Kontroller både ud, og lad dem minde os alle, at i Rogers 'ord:

Gud gav mig en hjerne, og et minimum af rygsøjlen. Tager noget alvorligt, og panik over det er to forskellige ting.