mandag den 8. februar 2010

Scenario Selection vaerelse kasser

Jeg havde fundet Grill med venner på en anden hjemmeside sidste år, men lige snublede på tværs af alle de andre seje ting ved Antje og Günther Walthur på deres hjemmeside scenarie-selection.com. Hvis du har en halv time, hovedet over og tjek deres design. Måske er det mig, men stedet var lidt langsom til at indlæse billeder, så du skal bruge 20-30 minutter at tjekke alting ud. Worth it! Her er et par af mine Faves.


City Apartment, 2005
med to arbejdsdage TFT-Sets med lyd (tv og pejs)

Seaside Lejlighed, 2006
også med to arbejdsdage TFT-sæt med lyd

Tekøkken, 2009
Jeg elsker den cykel / folk / bil silhuet kunst på væggen.

Loung II Viola Style, 2009
I LOVE brugen af perler til at fylde glas vaser og som stearinlys stok indehavere på sofabordet. Jeg elsker også bagvæggen kunstværker. Gode ideer!

(billeder fra scenarie-selection.com)