onsdag den 22. april 2009

BTT: Boeger og Skatter

Denne uge fra bestilling via torsdag:
I går, den 15 april, var Skat Dag her i USA, hvilket betyder masser af heldige mennesker får restitutioner på over betalte skatter.
Uanset om du er en af dem eller ej, hvad ville du bruge en uventet windfall om? Say ... $ 50? How about $ 500?
(Og dette er en læsning même, så ved rettigheder, må svaret være bog-relaterede, men hey, er du velkommen til at gå vild og splurge om noget, du vil.)
Lige siden CJ og jeg har købt et hus, vi har gjort meget godt i momsrefusion afdeling. (Længe leve hjem pant interesse fradrag!) De fleste af vores restitution går til at betale for reparationer og forbedringer i vores hus. I år vil vi være til erstatning af inventar i ovenpå badeværelse, køber en ny opvaskemaskine og fastsættelse af sprinkleranlæg. Vi købte et ældre hus. Hvad kan jeg sige - vi virkelig gerne nabolaget.
Jeg splurge en lille smule hvert år. I år vil jeg tage en sommer klasse på San Francisco Center for bogen, sandsynligvis Bogbinding jeg, måske endda II. Jeg har hørt mange gode ting om den midterste og deres kurser, men har endnu til at besøge det eller tage en klasse der. Jeg har gjort bøger i flere år, helt selvlært bruger forskellige how-to bøger, og jeg er på et sted, hvor en ægte kunst klasse med et reelt lærer ville være en stor hjælp. Og jeg tror, at det ville være sjovt at gøre.
Jeg ville være i stand til at klappe den sammen med de fleste af de hjem reparationer.

Ingen kommentarer: