tirsdag den 10. august 2010

Opdateret fra den roede loeber! Prince of Persia Verdenspremiere i dag! Se den her og foelg WDW paa den roede loeber!

Update: Weldome til Westfield og Prince of Persia røde løber. Som du kan se, er det overtaget hele indkøbscenter (selv om man har formået at passe ind i et lille lys shopping). Traileren bliver spillet igen og igen, er de Parkour fyre praktiserer og penne er påfyldning. Jeg er heldig at være i en prisvinder's pen foran ved den fase, hvor interveiws finde sted, så det vil være fantastisk! Stay tuned! Tilbage til min kop te ...



Formiddag! Dagen er ankommet! Jake Gyllenhaal og Gemma Arterton og Prince of Persia besætning er ingen tvivl geting klar til, hvad der vil være en utrolig dag for dem og for os. Du kan se hele arrangementet i videoskærmen nedenfor eller på Pop Facebook side. Følg mig på Twitter, som jeg kvidre hele dagen fra den røde løber i Westfield Center atrium og jeg vil gøre mit bedste for at opdatere stillingen med billeder. En fuldstændig rapport til følge! Jeg tror, jeg har brug for nogle kaffe ...

Prince of Persia premiere - den tidsplan:

16:15: Varm up show
05:00: Stjerner ankommer på den røde løber
05:40: Nyd tyngdekraften trodser forestillinger fra nogle af verdens førende Parkour & fritløbende atleter 3RUN
17:50: Alex Zane vil interviewe filmens stjerner og filmskabere bor i The Atrium. Hold øje med Jake Gyllenhaal, Gemma Arterton, Sir Ben Kingsley, instruktør Mike Newell og producer Jerry Bruckheimer.

Gratis video streaming af Ustream

Du kan se livestreaming også på Pop Facebook side og fuldstændige oplysninger på det officielle Prince of Persia site